Nie wszyscy dostawcy iPhone’a są tacy sami: Co sprawia, że dostawca jest dobry?

Jeśli po wygaśnięciu gwarancji coś się zepsuje z Twoim iPhone’em, to jest to koniec dla każdego właściciela urządzenia Apple. Co gorsza, gwarancja producenta oferowana przez Apple jest krótsza niż większość standardowych ofert (rok zamiast zwyczajowych dwóch). W przypadku baterii i wszystkich akcesoriów gwarancja jest skrócona do sześciu miesięcy.
Te czynniki powodują, że gwarancja wygasa bardzo szybko, a wypadki mogą zdarzyć się w każdej chwili. Sytuacja jest jeszcze gorsza, gdy awaria wystąpi po upływie okresu gwarancyjnego lub gdy wynika z błędu użytkownika.

Awaria iPhone’a po gwarancji: co robić?

Jak uniknąć kosztownej wymiany, przywrócić urządzenie do stanu pierwotnego i czerpać z niego korzyści? Po pierwsze, przeprowadź dokładne poszukiwania w Internecie. Choć pierwszą reakcją jest zabranie uszkodzonego iPhone’a do Autoryzowanego Serwisu Apple, nie zawsze jest to najlepsze rozwiązanie. Autoryzowane warsztaty mogą pobierać znacznie wyższe ceny za swoje usługi i korzystać z tych samych technologii, co najlepsze warsztaty na rynku wtórnym.

Jak wybrać punkt naprawy Apple?

Wybierając centrum naprawy iPhone’a można zaoszczędzić sporo pieniędzy i uzyskać takie same efekty i satysfakcję, a także znacznie dłuższą gwarancję na usługę.
Jeśli w pobliżu nie ma centrum serwisowego iPhone’a, nie masz nic do stracenia. Zawsze możesz wybrać z szerokiej oferty naprawy iPhone’a drogą pocztową i zlecić bezpłatną wysyłkę kuriera do Twojej lokalizacji. Dzięki gamie standardowych i szybkich napraw, możesz przywrócić sprawność swojemu uszkodzonemu urządzeniu w ciągu dwóch dni roboczych.

Korzyści płynące z profesjonalnego serwisu iPhone’a

Dzięki licznemu personelowi i wiedzy technicznej, punkty naprawy iPhone’a mogą zapewnić szybką obsługę nawet w przypadku skomplikowanych napraw, które mogą trwać od kilku dni do tygodnia lub dłużej.
Jest to jednak nic w porównaniu z ograniczoną ofertą mniejszych i mniej wyspecjalizowanych lokalnych punktów naprawczych, które muszą poświęcić sporo czasu na import potrzebnych im części, podczas gdy profesjonalne punkty naprawy iPhone’ów regularnie uzupełniają swoje zapasy. Sprawne zarządzanie pozwala również na przewidywanie rosnącego zapotrzebowania na określone części.
Wszystkie te czynniki sprawiają, że czas realizacji usługi naprawy iPhone’a, niezależnie od tego, czy jest to wymiana ekranu, wymiana baterii czy inne bardziej skomplikowane usługi, jest znacznie krótszy niż u konkurencji. Jeśli dobrze wybierzesz, to bardzo szybko odzyskasz swój telefon, a gwarancja jest bardzo długa.

Tomek

Back to top